---Nur__ deletedmom87894 13-de gitmiştim. O zaman 2-lini veriyodum. Aç karnına gitmiştim. Ama cikolota götürmüştüm. Onu yiyip girmiştim . Tam dememisti yinede cinsiyyeti. Sadece benzetmisti
---Nur__ deletedmom87894 mrb. Sizden bir şey sorucam. Sizde 2-li testte doktor bir şeyden suphelenmismiydi de 3-lu teste göndermişti?
deletedmom87894 ---Nur__ hayır risk yoktu 2 li testimde hatta bana üçlüyü yaptırırken bi kağıda bişey yazdırdı 2 li teste riskim yok ama yinede 3 lüyü yaptırmak istiyorum gibisinden bi yazıydı
cahillesohbetikestim seraperbek47 ikili tarama sonuçlarımız güzel çıkınca doktorum üçlü ve dörtlü teste gerek duymadı yaptrmadık o yüzden