Yesimmira34 Evet kizlar 31 haftaligim sigortalı çalışıyorum doğum iznine ayrılıp sigortadan para almak için ne yapmam lazım bilgisi olan varmi
SayeMom Yesimmira34 32.haftada dogum oncesi calısabilir yada calışamaz raporu actırıyorsunuz Rapordan gerıye donuk 1 yıl içinde 90 gun priminiz varsada ycretı sgk tarafından yatırılıyor size
Yesimmira34 SayeMom şuan ben 32 oldum dedginiz gibi ropor aldım şimdi bunu iş yerinemi veriyorum sgk yamı onu anlamdım
cerenmina Yesimmira34 Minik0222 Is yerinize sisteme düşüyor zaten. En kötü gidip.is yerine verin yeterli. Ben de 2 haftadır raporluyum
Minik0222 Bende bugün raporu aldım. Muhasebeciye bildirmem gerekiyormu acaba bir bilgisi olan varmı 🤔
Minik0222 Teşekkür ederim ☺️ cerenmina bende bugünden sonra raporluyum 🙆🏼♀️ Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏🏻
cerenmina Minik0222 rica ederim 😊 Amin inşallah 🙏 Yesimmira34 hayır hayır isterse iş yerinize veriyorsunuz sigortaya herhangi bir kağıda gerek yok rapor yazdıkları gibi sistemde zaten