PrensesFiona Dobiskoutku benim doktor prof bu arada gayet bilgili ve rahat bi doktor. Bazı doktorlar her şeyi abartıyor. Eğer şekerin çıkmadıysa takılma.
PrensesFiona Dobiskoutku 3 haftayı aşmadığı sürece sıkıntı yok canım takılma hiç. Güzelce beslenmene devam et.
Pinar-25 PrensesFiona var valla biraz ayakta kaldım iki gündür mahvoldum sancı gibi alt tarafta agrılrım oluyordu bugün geçti çok şükür sancı makata bile vuruyordu geçmeseydi doktora gidecektim camrsamba randevum var bakalım ne diyecek