Saelif Kizlar disim iltahap yapdi ve 2 haftadir cekiyorm agrisi iltihap bebege zarar verirmi bana zarar verirmi zehirlenirsin doktora gt diyolar bana bende cok korkuyorm napcami bilmiyorm 😔😭
Yesimmira34 Saelif kesinlikle doktora git ama rapor al öle git büyük ihtimal sana antibiyotik feln verirler ben 31 haFtaligim 2 kere dış cektirdim o derce bıktım dış ağrıların dan
mathildaa Saelif canim dr a git antibiyotik yazarsa asla korkma ve kullan hamilelikte kullanılan antibiyotikler var. Ben 2 kez kullandım gebeligimde 39+4 ,um hic bi zararı olmuyor. Aksine enfeksiyon daha zararlı zaman kaybetmeden dr a gozuk