Poncikannesii bebeğim 4 aylık şimdiye kadar hiç sütüm dışında bişey kullanmadım ama iki gündür akşamları sütümün yetmediğini anlıyorum ve cok ağlıyor hangi mamayı önerirsinizzz?🙏🏻💖
PrensesFiona Poncikannesii ablam evolvia kullanmıştı. Memnun kaldı. Şimdi bende hastane çantam için evolvia aldım.
Birgul Poncikannesii ben bebelac gold nutrikonfor kullandım baştan beri, gaz konusunda cok iyi bi mama öneririm. Şu an bulamıyorum ama bu zam olaylarından sanırım.
Mervekck Poncikannesii ben SMA kullandım çok memnun kaldım anne sütüne en yakın o ztn ama eczanelerde pahalı kırmızı beyaz diye site vardı ordan getirebilirsiniz
Deletedmom16362 Ben aptamil kullandim ama her cocuk begenmeyebiliyor maalesef. Bazilarinda gaz yapiyor,kabiz yapiyor.
-Arya- Poncikannesii Ben sadece anne sütü veriyorum ama kenarda dursun diye aptamil almıştım. 1 2 kere dışarı çıktım annem verdi bir sorun yaşamadık