Ayakta çalışamaz raporu aldımız da iş yeri nasıl bir çalışma uyguluyor bilgisi olan var mı ? Güvenlik görevlisiyim 9 saat avm de çalışıyorum bu 9 saatin 1.5 saatini kamera odasında dinlenerek oturarak geçiriyorum ve arkamdan laf söyleyen erkek arkadaşlarım oluyor kulağıma geliyor riskli gebelik mi sanki oturuyor gibi laflar raporu mu var sanki demeleri falan morelimi bozdu