Duyguerer bende senin gibiyim canim 11 haftamdayim az birsey yesem karnim sisiyor progestron aliyoruz ya o bagirsaklari yavaslatiyr siskinlik gaz kabızlık yapiyor vede bu hormon vucuttada gebelik sırasında artiyor usumeni sadece anliyamadim bende acaip sicagim birde ben yemek filan da yemedigik halde böyleyim suyu bol icmelisin yemek sirasinda su icmemelisin sivi ve kati ayri ayri tuketmelisin yogurt icine yulaf atip yersen rahatlatir canim.