Kızlar her ay tekrarlayan bir enfeksiyonum var (mantar) beyaz süt kesiği gibi akıntı geliyor. Eşimle ilişkiye girerken aşırı derecede canım yanıyor resmen ilişkiden soğudum. Yanma ve kaşıntı oluyor. Evlendiğim zaman doktora gitmiştim fitil vermişti iyi gelmişti her ay o fitilden kullanmak zorunda kalıyorum. Fitilden 3 hafta sonra yine tekrarlıyor. Geçen ay doktora gittim cipro adında ilaç verdi ama yine işe yaramadı. Hergün iç çamaşır değiştiriyorum. Vajinaya su tutmayın diyorlar tutmuyorum daha ne yapacağımı şaşırdım. Gerçekten çok zor durumda kaldım. Bana bi yol gösterin var mı bi çözümü???