Neseeli Arkadaşlar şu an prilam kullanıyorum doktor bana 1 doz yazdı işe yaramadığı için iki doz içiyorum ve erkenden ilaç bitti eczane ilacın var olduğunu düşünerek yeni ilacı vermeyebilir mi?
Instasvitamini Neseeli Reçetesiz ücreti ile alabilirsin. Eğer gebelik teşhisi ile doktora yazdırırsan devlet öder. Sen sadece ilacın yüzde yirmisini ve muayene ücretini(geçmişte ödemediğin varsa onlarda eklenir) ödersin.
Aieskocaak Canım bende bugün alıcaktım sordum 68 lira dedi aile hekimimle konuşup ona yazdırdım 13 liraya aldım istersen sende aile hekimine yazdırabilirsin
Neseeli Aieskocaak yazdırdığımda ilaç evde var göründüğü için vermeyebilir mi canım öğrenmek istediğim bu aslında..
Bgz_2105 Doktor 1 tane yazdıgı ıcın ben de aile hekimıne yazdırmıstım sagolsun gıdıp gelmıyım dıye 2 tane daha yazmıstı
Neseeli Bgz_2105 canım benim şöyle bir derken günde bir ilaç al dedi bana yeterli gelmedi iki tane kullandım bitmek üzere eczaneden alırken evde bir doz olduğu için varmış gibi görünürse vermeyebilir mi?
Aieskocaak Neseeli anladım canım o zaman şimdi mecbur reçetesiz alıcaksın elinde gözüktüğü zaman vermezler. Bidahakine yazdırırken günde 2 tane olarak yazdır o zaman sıkıntı yaşamazsın ama inşallah gerek kalmaz bulantılr geçer çünkü kendimden biliyorum bulantılarla mücadele çok zor
_elif- Neseeli bazi eczaneler veriyor. Şansınızı deneyin. Bende aynı şeyi yaşadım bi eczane vermedi başka eczaneden almıştım 😊
Bgz_2105 Eger doktorun ıkı tane falan yazsaydı alabilirdın ama devlet karsıladıgı ıcın uzerınden 1 ay gecmesı lazım dıye bılıyorum yanlıs olmasın bana metpamid yazdıgı ıcın kendı doktorum ben aıle hekımıne prillamı yazdırıp almıstım