izmirlitazeanne Kızlar testim pozitif çıktı. Zaten gelişim geriliği vardı. Şimdi çok korkuyorum bişey olacak diye. Covid olup atlatan var mı nasıl geçirdiniz Bende ateş öksürük vücut halsizliği var bi de bazen kemik ağrısı gibi oluyor. Önerileriniz varmı neler yaptınız
Asyaveannesi36 izmirlitazeanne geçmiş olsun canım hiç korkma panik yapma hemen doktorunla iletişime geç kan değerlerine bakılsın belki kan sulandırıcı verilir bol sıvı al,C vitamini, soğan, sarımsak nane limon, ıhlamur, kuşburnu ben böyle atlattım
FatmaB58 izmirlitazeanne çok geçmiş olsun Rabbim şafi isminde şifa versin inşallah Allah’ın izniyle bebeğinize bişey olmaz bol bol sıvı tüketin odanızı havalandırın kendinizi strese sokmayın 🤲❤️
Meryemce92 izmirlitazeanne Geçmiş olsun bende geçirdim çok şükür ağır atlatmadım. Korkmayın Allahın izniyle hiç brşey olmaz. Ateşim yükseldiğinde parol içiyordum düşüyordu ateşim ama günde 3 taneden fazla kullanma demişti doktorum. Bide ekopirin 150 mg kullan dedi bana o zaman. Çok geçmiş olsun. Tez zamanda sorunsuz atlatırsınız inşallah.
ArelinAnnesi01 izmirlitazeanne Yemeklerini sakın kısma elbette canın istemez ama zorla kendini Sütle hurmayı kaynatın ben öyle atlattım Sarımsaklı şeyler tüketin Muz, süt ve kaşar peyniri
izmirlitazeanne Asyaveannesi36 kaçıncı hafta da olmuştunuz 😓bebeğinizde herhangi bir sorun oldu mu. Dediklerinizi uygulucam
Asyaveannesi36 izmirlitazeanne 32.hafta da atlattım bende 2 doz biontech aşım olmasına rağmen çok şükür hafif atlattım suyum sınırda dedi doktorum her hafta kontrol istedi ama bebeğim iyi haftasıyla da uyumlu sen stres yaparsan o da hisseder
Ozgrm 33 haftalık dünden beri belirtilerim var temaslıyım kardeşim pozitif çıktı bugün . Benim bebekdede gelişim 1 hafta geride. İştahım yok meyve zorluyorum. 2 doz biontech aşım var ama yine hissettiriyor meret rabim tüm hastalara bizlerede şifa versin yavrularımızı korusun cnm korkma tek sen değilsin bir çok gebe geçiriyor Rabbim sağlık sıhhat versin. Dikkat et zorla kendini ye iç ki bebek de beslensin, bide elinden ılık içeçek düşürme. Mandalina portakal sıkıp sıkıp için rabbim şifasını katsın.
Ebru1287 Ozgrm covid olan tanıdıgınızı ne zaman görmüştünüz sizde ne kadar süre sonra belirtiler cıktı acaba
Zhrafath izmirlitazeanne bende geçirdim hamileyken canım bol bol su meyve süt ve bal karıştırp içtim öksürük için canın zaten hiç bişe yemek istemiycek yani benim istememişti ben hep meyveli sade kefir içiyodum öyle öyle atlattım çok agrılarım oluyodu parol içiyodum günde 3 defa içtigimi hatırlıyorum geçmiş olsun çok kolay atlatırsınız inşAllah
Ozgrm Ebru1287 Covid olan kız kardeşim bizle yaşıyor 18 gündür hasta grip gibi geçiyordu dün fenalaştı test yaptı pozitif çıktı.o aşısız ben aşılıyım. Bu arada eşimde bu 18 gün içinde 2 gün grip gibi birşey geçirdi. Bizle yaşayan yeğnim 3 - 5 günde atllatı grip sanıyorduk tabi. İkisi de aşılıydı kısa sürede atlattılar. Bendede yeni yeni çıktı belirti yani 17. gün gibi çıkmaya bşldı belirtiler ama Covid olduğumu düşünüyorum. Tat ve koku da kayıp var. Yani kardeşimle yaşadığımız için en başından beri temaslıyım bende 5. Gün test verecm bakalım ne çıkar.
Ebru1287 Canım çok geçmiş olsun umarım sıkıntısız ve en kısa sürede atlatırsın. Benim merakım temaslı oldugun kim vardı etrafında covid olan var mı suan varsa kaç gün once görmüştün o kişiyi benimde şüphem varda cok korkuyorum
izmirlitazeanne Ebru1287 ben kimseyle temas etmedim evden çıkmıyordum annem geldi geçen hafta Cumartesi. Pazartesi hasta oldum grip. Aradan dört beş gün geçti annemde rahatsızlandı. Aynı anda eşimde. Yani ben kapmışım ama nerden en ufak fikrim yok ki çok dikkat ediyorum
Ebru1287 Ozgrm anladım çok çok geçmiş olsun umarım bir sorun olmadan atlatırsın negatif cıkar hiç problemsiz geçer biter
Sedai- Bende iki gün önce test yaptım negatif çıktı ama kan değerlerime göre doktor pozitif olabileceğimi düşünüyor..tat ve koku asla almıyorum.. kan sulandırıcı iğne ve bikaç ilaç verdi.. bende 34. Haftmdayım ve aşırı üzgünüm
izmirlitazeanne Sedai- bana doktorum kan sulandırıcıiğne vermedi 😔 acaba neden merak ettim şimdi. Endişe etmeyin çok araştırdm bebeğe doğrudan zararı yok
o1anneadayi izmirlitazeanne merhaba benimde dun testim pozitif çıktı suanki belirtileriniz neler arttı mı bir de neler yapıyorsunuz hafiflemesi için 🥺