Hemannehemgebe 300 tl mi hala ? 1 ay sonra gidicem ben de 😅 çok sevindim memnun kalmanıza içinize sinmesine . ben ikili taraya çınarlıya gittim , güya muayene + ikili taramaydı 3-4 dk sürdü . bi de devlette çok sıra vardı orda beklememek için , iyi bakılsın diye devletten çıkıp oraya gitmiştim bin pişman oldum