mor_menekse1 kızlar magnezyum ve demir ilacını hergun düzenli içmek şart mı nefret ediyorum tadından içemiyorum ya demirde kabızlık yaptı kuru kayısı falan tüketiyorum bir günde bir alsak birsy olur mu magnezyumu demiri 🤔🥵 25 haftalık ikiz gebeyim
Busr4 mor_menekse1 Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama ilerleyen haftalarda çok fazla kramp giriyor ben magnezyumu günde iki içiyorum artık gece kramp acısını çekmektense bence için derim 🤗
Polenpolen52 mor_menekse1 ıyy demır hapını aklıma gelınce ıcıyorum 🤣 bende kabızlık yapmıyor ama , ısınamadım ılaca , bır gun ıcıyorum dıger gun canım ısterse😀 bende magnezyum ılacı yok sanırım onu bılmıyorum canım
Ssultannnnn mor_menekse1 demir ilacini birakmayin bence dogumdan sonra bile verilen bi ilac degerlerinizin dusmemesi lazim bide ikiz gebelik dikkat edin magnezyum icinde ben 2-3 gune bir iciyorum suda eritme bendeki tadi gercekten kotu zorla iciyorum 22 haftalik hamileyim bende.
Liyuzamom mor_menekse1 ben magnezyumu içmiyorum midemi bulandırıyor. Onun yerine soda içiyorum valla. Demiri de 2 aydır kullanmıyordum bu perşembe yazdırdım
mor_menekse1 Busr4 25 haftayım kramp yok bel agrısı falan var 😂 ama tadı cok kötü ya hap mı sizinki suda eriyen toz kapsül Bu ay eziyet resmen içmek istemiyorum
Emleyla Busr4 doktora sorup oyyle mi iki defa içiyorsunuz bana efermag verdi suda eriyen ve kasılmalar var 35 haftalık acaba iki defa iicsem mi
Busr4 mor_menekse1 Benimkide suda eriyen ama portakallı ben seviyorum tadını da içmeyi de birini kahvaltıda içiyorum birini akşam yatmadan önce
mor_menekse1 Polenpolen52 ayyy cidden her sabah stres oluyorum yine yeni bir gün ve ilaçlar çok şükür her halimize cidden çok iğrenc tadları var 😂
mor_menekse1 Ssultannnnn çok haklısın demir yine idare edyor şu magnezyum çok kötü mecbur içicez desene Saglıkla duralım sabırsızlanıyorum 🥰
Busr4 Emleyla Evet kramplarım oluyordu doktorum günde iki tane iç dedi suda eriyen benim kullandığım birini sabah kahvaltıda içiyorum diğerini akşam yatmadan önce içiyorum
Ssultannnnn mor_menekse1 bu arada kramplarin icin kabak cekirdegi ve sade soda hergun bir tane tuketebilirsin iyi geliyor doktorum hergun 1 tane sade soda ic demisti bana.
Poyrazin_annesi Benm doktorum bana magnezyum vermedı ama bnmde gecelerı bacagıma kıramp gırıyo buyuzden mı acaba
Busr4 Poyrazin_annesi Evet magnezyum eksikliğinden kas kasılıp kalıyor kramplarınızı doktorunuza söylerseniz bence size de magnezyum verir
mor_menekse1 Liyuzamom kız o kadar da degıl kulan niye aksatyon bir günde bir neyse de 2 ay fazla yani demiri kulan bari 😂
AdenEva mor_menekse1 ben magnezyumu çok seviyorum her akşam suda eritip içiyorum tadı da çokk hoşuma gidiyo elimden gelse canım her istediğinde içerim sizin neden öyle olmuş acaba markadan mı fark ediyor. Ben demir ilacını içiyordum doktorum kan değerlerimi yeterli bulmadı günlük aldığım ilaç miktarını iki katına çıkardı siz bi de ikiz gebesiniz bence öyle aksatmayın hergün düzenli için
mor_menekse1 AdenEva markası magnorm suda eriyenlerden tadını hiç sevmedim haklısın ama düzenli içeyim mecbur napcaz :)
AdenEva mor_menekse1 doktora söyleyin bi de başka bi marka yazsın benimki magvital tadı çok hoşuma gidiyor ekşimsi soğuk soğuk içimi ferahlatıyo 😂