Asligibi gebeliğimi öğrendiğim gün diş ağrım başladı sanırım 4 haftalıktı doktorum istediğim tedaviyi uygulayabileceğimi söyledi ama yine de içim rahat etmedi her dişçi de o riske girmiyo zaten orta üç ayı tercih ediyolar..kar zarar ilişkisi kurmak gerek ordaki iltihabın da yapılan anestezinin de kullanılan antibiyotiğin de bebeğe bir miktar zararı olabilir..ben antibiyotik (gebelikte kullanılan b grubu) tercih ettim şükür iltihap ve ağrı geçti orta tremesteri bekliyorum çektirmek için..