rahimesarp Ece003 canm bnde 30.haftamdayim hala bulantı ilacı kullanıyorum kullanmadan ayağa kalkamıyorum yani genellikle 16.haftadan sonra geçiyormuş ama bendede geçmedi
asll4244 Ece003 bende aynıyım kuzum 24 haftalık hamileyim saydıklarının hepsi hala var bende Allah yardımcımız olsun inşallah
Ece003 asll4244 inşallah annelik çok zor vallahi 🥲kiminin aşırı kolay geçiyor hamileliği özeniyorum vallah ilk 3 ay sürekli kanamam vardı diye asla yataktan kalkamadım şimdide ağrım var diye yatamıyorum 😄
Ece003 rahimesarp erkek genelde kız anneleri son ayına kadar kusuyormuş ama benim erkek çok zor geçiyor vallahi
Huri_phlvn Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten 32.haftadayim daha kusuyorum, 1 saat önce uykumdan uyandım kusmaya mide yanması mahvediyo ilaçlar da fayda etmiyo
Ece003 Huri_phlvn aynen. Öyle kuzum Allah yardım etsin hamileliğim çok zor geçiyor tek tesellim hamileliği zor geçenin bebeği uslu akıllı olur derler 🤣inşallah öyle olur bari rahat ederim birazda olsa