Rbsb1803 Kızlar 22 haftalık hamileyim alt tarafım çok fena kaşınıyor evde hamazinc diye bir krem var geçen sene doktor vermişti kaşıntı için onu kullansam olur mu? Bu arada rahim ağzım da dikişli önerileriniz varsa paylaşın lütfen
Mrvsmt2502 Rbsb1803 evet canım mantar olmuşsun ama hamazinc i hiç duymamıştım doktoruna ulaşabiliyorsan danış yoksa travazol zalain falan veriliyor hamilelikte. Geçmiş olsun
RasimEfemoms Rbsb1803 ben 18 deyim aynısı var bayandır çekiyorum hem akıntı hem kaşıntı🥺 içeri doğru giren kısımda pütürtü olduğunu gördüm çok büyük ihtimalle mantar. Mantazol kullanıyorum ben aşırı rahatlatıyor travazol de öneriyorlar. Akıntı içinde ped ya da günlük kullanıyorum ne kadar kuru tutarsan o kadar iyi
Mrvsmt2502 Rbsb1803 aile hekimine faşan danış bence kaşıntı çok zorlar seni yarım ay var daha 🙄 sirkeli su ile taharetlen belki iyi gelir