İlk oğlumda 29.haftam bittiğinde başladı kireçlenme ve her hafta kontroldeydim. Doktorum her hafta Doğum olabilir çantan hazır olsun diyordu. Kan sulandırıcı kullanmaya başladım ve Her gece ve gündüz aynı saatler de 1 büyük bardak süt ve 1 muz yememi söyledi ben de uyguladım. 39. Haftama kadar idare etti bebek 2 kilo doğsa iyidir diyordu. 39.haftamda mecburi Doğumu başlattı çünkü bembeyaz olmuş plesanta. Ve o içtiğim sütler yediğim muzlarla oğlum 3,380gr doğdu. Doktorumda hem şaşırdı hemde sevindi. Çok şükür doktorumun sayesinde sağsalim aldım kucağıma oğlumu. İnşallah sizde sağlıklı bir şekilde alırsınız yavrunuzu kucağınıza evladınıza.