Bende 2 buçuk aylık hamıleyım Benım de cok mıde bulantım oluyor bundan dolayı hastaneye bıle yatırdılar doktor bana prilam gunde 2 tane bıde gavıscon dıe bır şurup verdı baya rahatlattı hıc bır sey yıyemıyorsan cok kötüysen bır acıle gıdıp serum taktır rahatla