Selam anne adayları ✋🏻 İsimli hastane çıkışı yaptıracağım nakışlı olsun istiyorum ama baskı önerilerine de açığım. Yaptırdığınız ,memnun kaldığınız ve dolandırılmayacağım sayfalar varsa lütfen bana da önerir misiniz ? (Zahmet olmazsa Yaptırdıklarınızın resimlerini ve fiyatlarını da atarsanız çok sevinirim ) Şimdiden teşekkürler 🌸