Kızlar selam eşimle kan uyuşmazlığımız var 28+4 üm bügün itibari ile kontrole gittğimiz doktor özel bi muayene de bize kan uyuşmazlığı iğnesini 28 haftada kadın ve toplum sağlığı merkezinde yaptırmamı söyledi fakat toplum sağlığını aradığımda iğne yapmadıklarını söylediler devlet hastanesinden randevu almalıymısım devlet hastanesinde tüm randevular dolu 10 gün sonra en erkeni zmaanı geçiyor ne yapıcagımı bilemiyorum 😢