Mltm07 kuzeninizin kadın doğum uzmanı olması benim için bir şey değiştirmiyo? ben de sağlıkçıyım ben de mikrobiyoloji dersleri aldım kaç sene eczacıyım. ben zaten bir kere yedi diye hemen hasta olcak demedim ama söylediğiniz şeyin doğru olmadığını söyledim. ona bakarsanız benim ilk ultrason randevum da, doktorumun ilk olarak söylediği şeylerden birisi; tam pişmemiş yumurta,suşi,tam pişmemiş et tavuk ve iyi yıkanmayan sebze meyveler hakkındaki uyarısıydı. toksoplazma öyle bi bakteri ki siz onu yeseniz bile ancak 2 hafta sonra görülür vücutta yani gayette tehlikeli hatta gebeliği sonlandırmak bile isteyebilir doktorlar bazı durumlarda. burada çok okudum toksoplazma pozitif çıkıp gebeliği sonlandırması gereken insanları. size olmadı diye başkasına da bişey olmaz demek yanlış bence. tekrardan söylüyorum bir kere yedi diye hemen hasta oldun demedim ben kimseye ama yok fransadakiler hamileliğinde yiyo yok japonyadakiler hamileliğinde çiğ et yiyo diye bişey yok. fransa da kimsenin hamileliğinde çiğ et yediğini görmedim 😵💫