Eda_65 yaaaa evet minicik. ☺️ Şuan ben 31+6 oldum. Eski fotoğraflarıma bakıyorum ufacık karnım büyüse dünyalar benim olurdu aynanın karşısından öteye gidemezdim. Herkes karnında az büyümüş derdi 12 hafta bana o kadar kocaman bebekmiş gibi gelirdi ki oturup üzülürdüm karnıma niye küçük diyorlar☺️ şimdi ise gerçekten minicikmiş diyebiliyorum.. tadını çıkarın günlerinizin