Sakyol12 Kızlar merhaba doktor bana bebeğin suyunun az miktarda da olsa fazla olduğunu söyledi açıkçası ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizlikten be olduğunu anlamayıp sormadım 20+4 üm böyle olan var mı me demek oluyo
Gul33 Sakyol12 kaç ml ölçtü? Benim de 207 ölçüldü. Bu haftada en yüksek 250 olmalıymış. Şeker takibine başladım hep sınırda çıkıyor malesef
MeyraRana Sakyol12 meyveyi çok aşırı tüketme günde bi tane ye düzene girer bendede aşırı fazlaydı doktor meyveyi fazla tüketiyorsan o fazlalaştryr diyor bide elinden geldiğince tuzsuz ye yemeklerini.
Sakyol12 MeyraRana covitte çok fazla tükettim mevye zaten genelde tuzuda çok kullanıyorum doktorum korkulacak bir durum değil dedi normale döner ama etraftan olumsuz şeyler duyunca ister istemez stres başlıyo
MeyraRana Sakyol12 suyum fazlaydı şekerim hep düşüktür uzman doktorum meyveyi çok tüketmekten fazlalaşıyor dedi su günde bi tane tüketeblrsn dedi ben 2 günde bi yedim 1 tane şimdi çok şükür normale döndü. Devletteki doktorla özeldeki doktor aynı şeyi dedi yani