Alyabebekk İlk kızımın adı Alya, nasipse martta doğumum var ikinci kızımın adında kararsız kaldık sizce hangisi daha güzel gelir kulağa. Anlam bakımından ikisi de güzel, ama farklı bakış açılarına da ihtiyaç duydum ♥️
Alyabebekk aylul0 o da geçti aklımızdan ama çok yakın oluyolar öyle de birbirlerine. Dil sürşmesi muhtemel olurdu 😁
Alyabebekk aylul0 😂😂😂😂 yazdığını okuyunca annem geldi aklıma 😂 isimlerimiz birbirimizden bağımsız olmasına rağmen hepimizin adını sayardı birini çağıracakken 😂