minikayak2-6 Kozları 19+0 haftalığız. Dün boğazlarım acımaya başladı bugğn sabah şiş uyandım. Ve covid test yaptırdık çok şükür negatif. Biraz ateşim var gibi hissediyorum sizce zararı olur mı gebelikte böyle olması
minikayak2-6 Serapcemre ateşölçerle takip edicem şimdi alcak eşim. Parol içtim iyi gibiyim ama yanıyorum sanki
minikayak2-6 Serapcemre ateşölçer yoktu yüksekken ölçemedim kaçtı bilmiyorum sıkıntı olmaz değil mi😔 sonra parol içtim düşürdü sanırım
Serapcemre minikayak2-6 bence skntı yok skıntılı bir durum olsa ateşin düşmezdi ama yükselirse ve düşmezse git tamam mı sımdı gitsen de bir şey yapmazlar ama sen bilirsin içim rahat eder diyorsan ama bence gerek yok