Merhaba sevgili hamişler. Ben şuan 33.haftalık kızıma hamileyim. Ancak bugün biraz hareketlerimizde azalma var yine arada hareket etti ama eskisi gibi çok sert değil hareketleri. Bu normal mi sizce? İlk gebeliğim olduğu için bilemiyorum da o yüzden sizlerden fikir almak istedim. Bilgisi olanlar yazabilirmi acaba bu hareket azalması normal midir? Yani karnımda da şişme var eskiye nazaran bu yüzden yeri daraldığı için 33.haftada hareket azalması normal mi acaba?