nagis1 22haftalik gebeyim bebek hareketlerini tam olarak nerde hissediyorsunuz acaba ben hala gobek deligimin cok altinda neredryse kasık bolgemde hissediyorum normal mi
zeeynepp19 nagis1 bende nerdeyse 24 e kadar orda hissettim simdi az daha yukarıda hissediyorum 30 haftadayım
Simgeyuca Canım bende 22+5 hamileyim göbek deliği altı kasıklarda kelebek kanat çırpar gibi birşeyler hissediyorum ama ilk gebelik olunca emin olamıyorum daha
nagis1 İnternetten baktim gobek deliginin orlarda hissediliyormus bu aylarda oyuzdn merak ettim bnde ayni durumda olan varmi diye
Merve6464 Bende 24 hafta olucam yarın bazen aşağıda bazen yukarıda hatta bazen sankj ozel bölgede tekme atıyor gibi hissediyorum balon patlıyor gibi hissediyorum ara ara