Asyagiller 33+4 teyiz ♥️ Bugün ütüler de bitti çok şükür🙏 Çalıştığım için akşamları yapabiliyorum anca birde erken doğum riski var 🙄
Anası sonunda kıyafet yıkama ve ütüleme işini halletti yoksa oğlum , kuzeninin pembe hastane çıkışları ile hastaneden çıkardı 😂😂
Benim son eksik olarak göğüs pedi , göğüs kalkanı korse , depend vs kaldı. Ama göğüs kalkanı şart mı bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️