Fatma-nur Kizlar 34. Haftadayim ve 2 gundur siddetli nefes darligim var normal mi bu ? Gogsum sıkışıyor sanki
ozdenonay Fatma-nur ciğerlere baskı olduğu için normal bende de oluyor konuşurken dahi nefes nefese kalıyorum
cerenmina Fatma-nur ben de bugün 33 oldum gecen haftadan beri iki göğsümün arasında baskı varmış gibi nefes almakta zorlanıyorum
Banuka Fatma-nur normaldir bence de.30. Haftadayım şimdiden nefes nefese kaldığım zamanlar oluyor.Özellikle bebek sertleşip toplanınca bi anda nefesimi kesiyor ve garip bi şekilde kulaklarım yanmaya başlıyor ateş gibi
Defnemmmmmm Banuka benimde yarın 31 olcak ben 2 haftadır öyleyim son zamanlar akşama doğru uzanamıyorum nefes alamadığım İçin kalkıyorum hemen çok zor çok
nisaninannesi2 Fatma-nur Bende 31. haftadayım benimde öyle. Bebek doğum pozisyonu alıp aşağı inince geçer diyorlar. Bu ikinci hamileliğim ilkinde nasıldı hiç hatırlamıyorum🙄
Huri_phlvn Bnde çok kötüyüm nefes alamıyorum 32.haftadayim son 1 aydır her gün böyle, yatıyorum daha kötü oluyo biraz rahatlıyim diye pencereyi açıyorum anca öyle faydası oluyo