Melikekrttt Hamilelikte çıkan siğillerimden dolayı çok mutsuzum. Bu durum daha önce başına gelen var mı
Bngayl Melikekrttt Geçmiş olsun. Vakit kaybetmeden doktorunuza danışın. Hpv virüsü kaynaklı olarak gebelikte düşen bağışıklık sebebiyle çıkıyorlar. Doğumun nasıl olacağını da lezyonlarınıza göre doktorunuz belirleyecek.
dundarrmervee Melikekrttt Canım günlük pedin üzerine sirke dök ve arada değiştir. Yani bende gebelikte yoktu ama öncesinde bu şekilde geçmişti.
Melikekrttt Hilalusenmes evet doktor yakıcı bir asit sürdü fakat geçmiyor gündem güne yayılıyorlar sanki
Melikekrttt dundarrmervee gerçekten bu şekilde mi geçirdiniz. Denerim vallahi duyup yapmadığım bir şey kalmadı şifa olsun diye
dundarrmervee dundarrmervee Melikekrttt Ama şunu da soyliyeyim ben evlenmeden önce vardı. Hamileyken hiç çıkmadı. Eğer denersin geçmezse belki enfeksiyon sebebi de olabilir ve ilaç gerekebilir. Doktor kontrolünde mutlaka söyle bence.
Melikekrttt dundarrmervee doktor kontrolünde ilerliyoruz zaten ama hamilelikte bağışıklık düştüğü için tetiklermiş. Bazen hamileliklerden sonra gerçi çekebiliyormuş kendini