Kizlar artik düşünmekten doguramicam bu gidişle. Bebegim kanala girmedi, hic agrim sızım yok daha öncede post açtım. Dr çarşamba kadar sure verdi ctesiye uzattirdim doguramazsam sezaryen diyo, zaten her turlu sezaryen olcakmisim gibi konuşuyor da ben normal istiyorum.
Sicak suya oturup doguma katkısı olan var mi? Direnmesem sezaryen mi olsam 😔 39+4 um