Yasemin_1991 Canım bende kürtaj oldum 1 buçuk ay önce beta takibi yaptı doktorum sıfırlanana kadar bugün 50 gün oldu nerdeyse 4,29 çıktı. Değerin yavaş yavaş düşüyor kürtaj olduktan sonra sıfırlanması 50 60 günü buluyor. Gene istersen yarın bir daha test ver içini rahatlatmak için.