S1eda2 Kızlar iyi akşamlar 24+4 haftalık hamileyim 2 3 saattir adet sancısı çekiyorum bu normal mi ilk 3 ay normaldi ama şimdi korkuyorum doktoruma yazdım henüz görmedi
Kbracoskun S1eda2 idrar yolu enfeksiyonu varsa oda yapabilir ben dün geceden beri kasilma ve ağrı çekiyorum doguruyorum sandım lakin enfeksiyon yuzundenmis (37+5 haftadayim) 🙄 Bi doktora git istersen kuzum
Nazli_ayar S1eda2 Belin agrimiyosa bir sorun yoktur diye düşünüyorum. Sadece kasiklarda olusan adet sancısından korkma dedi doktorum