Merhabalaar.36+4 üm şuan. Son 5 saattir adet sancısına benzer belimde ağrı var. Çok hafif karnıma vuruyo arada. keskin sancı halinde bazende rahime giriyo ama düzenli değil hiç biri .Bide Felaket halsizlk oldu üzermde. Başkada belirtim yok.Doktora gitmelimiyim yoksa normalmidir ?