Kbrayankkk2 Dlkbhr93 ahhahahah canım ya ben de çok temizledim ayaklarım kaydi yere vs düştüm ama dogurmuyorsun 😂 zamani gelince geliyor😂
Hifaberra Dlkbhr93 İkinci gebeliğim de 40. Hafta dolmuştu. Her gün 2 saat yürüdüm pilates toplarında zıpladım temizlik yaptım sıcak su da oturdum bitki çayları içtim bana mısın demedi. 42 ye kadar bekledim. İki güne bir kontrole gittik. 42+3 de sezaryene girdim artık. Doktor ameliyattan sonra “ başını öyle bir gömmüş ki zor çıkardık normali istesen de yapamazmışsın zaten ” dedi. Çok isteyince olmadı benim ki
Dlkbhr93 Kbrayankkk2 o degil 15 gundur doktorlar dogum baslamis diyor acilma kaldigi yerde duruyor devam etmiyor napicagimi sasirdim
Dlkbhr93 Bi sanci gelio bazen tam dogum sancisi duzenli ve yuksek ama sonra bi bakiyorum hepsi yok oluyo🥰
incimercan Ya biz kaz böyle okudum, temizliğimi yaptım doğuma gittim diye. Kesin bilgiyse biz de dip köşe temizlik yapalım 😂 aslında cam silmek istiyorum ama her gün yağmur, bi de camları anca eşim silebilir
Dlkbhr93 Hifaberra yaaa iste olmazsa olmuyor hayırlısıyla doğmuş ya ne şekilde geldiğinin bir önemi yok aslında sağlık en önemlisi