Hamisannesi Çatı muayene kaçıncı hafta kızlar çok agrilarim var sırtımda ve kasıklarda düzgün yürüyemiyorum bugün biraz is yaptim ondan mi acaba 36+1 deyim
Merveonay Hamisannesi genelde 37 de yapıyorlar canım ama doktoruna göre 1 hafta önce 1 hafta sonra olabilir
Nazli_ayar Hamisannesi şimdiye kadar yapmadıysa 37 de yapar. Genellikle 37 de yapiyolarmis zaten. Benimde öyle olacak
Fundabshn Hamisannesi Ben 37 haftamda olsum canım haftaya bi daha çağırdı bebek kanala inmemiş ve hiç açıklığımız yokmuş bakalım haftaya nasıl olacak durumlar 🤗