defnelobe benimde 20. Hafta itibariyle fazla çıkmıştı şeker yüklemesi yaptık sınırda çıktı diyet verdi dikkat ettim yediklerime abur cuburda bi anlamda şekeri yükselten şeyler içeriyor aslında ondan kaynaklı söylemiştir muhtemelen 37. Hafta doğum yaptım o güne kadar suyum hep fazlaydı azalmadı ama bi sorun yaşamadım çok şükür dikkat ederek kötüye gitmesini önlemiş olduk