Sabriye1 Kizlar karnim sert ve çocukta hareketlendirme yok ve karnim çok aşagiya indi sizce doğum yakin mi?
Cinarinannesiiiii Sabriye1 hiç mi hareket yok kaç haftaliksin bende senin gibiyim ama bebeğim hareketli ve aşırı şekilde sertleşip toplanıyor
Blueedreamssx Sabriye1 canım bende 40 haftalığım o haftadan itibaen benimde karnım sertleşiyor ve hareketi az oluyor zaten sertleştiği zaman hareket etmesi biraz zor eğer uzun süre sürüyorsa sertliğiniz bir doktora görünün kolay bir şey değil sonuçta
incimercan Sabriye1 hareket yok derken genelde 2 saat hareket etmezse sorgula derler ama.. göbek indiyse kanala girmiştir. Ben 38+0’ım, henüz öyle bi şey yaşamadım.
Cinarinannesiiiii Sabriye1 37 bende ve mide bulantısı başladı ye i ye inarada ishal Halide oluyo her kontrolde baş aşağı görünüyor bakalım
Fatmanurb2 Sabriye1 38+5 benimde bu gun cok fazla sertlesmeye toplanmaya basladi ama gobegim dusmedi 🙄 takip ediyorum sanci agri olursa gidecegim