Vera canım ben de 6 haftalik hamileyim 4 haftalikken kese görünmustu benim kalp atışını dinlemeye 1 hafta sonra gidicem 7 haftalik falanken duyamazsam üzülürüm diye karın ağrısı oluyor normal hen de var bebek Rahime yerleşiyormus doktor söylemişti ama çok varsa bi görün istersen :)