Lk34_ Arkadaşlar merhaba gebelikte tansiyon sorunu yaşayanlar varmi tansiyonum 17 9 a cıktı dün doktor gebelik tansiyonu olabileceğini söyledi alfamet dye bir tansiyon ilacı yazdı başına gelen varmi
11annebebek Cigdemozcan merhaba kuveze girdi mi bebeğiniz acaba benimde aynı tansiyon sorunum var ayrıca protein kaçağı erken doğum riskim var
Lk34_ Cigdemozcan doktorum büyük ihtimalle erken doğum yaparsın dedi biz daha 19 haftalıgız banada alfamed yazdi günde bir kullancaksin dedi benim 18 /10 kadar cıktı gece
Lk34_ Cigdemozcan merhaba canım senin alfamet kullanirken tansiyonun normale gelmis miydi benim 14 9 da kalıyor yine sınırda
Lk34_ Cigdemozcan çalışıyorum ya ister istemez isyeri sıkıntıları eve git ev sorumlulukları strese bağlı sanırım benimki
Cigdemozcan Lk34_ evet anlıyorum benimde öyleydi çünkü ama inşallah sakin kalabilirsin limonlu ve sarımsak çok öneriliyor
Lk34_ Cigdemozcan suan lik bebeğin gelişmesinde. Bir sıkıntı yok ama daha cok. Erkenmis bu tansiyon problemi için doktorum da aynu oyle dedi sarımsakli yoğurt ve limon tüket dye
hunilimom Lk34_ yine de 24 saat idrar istemesi lazımdı 15/10 da yüksek protein kaçağı olabilir bana direk öyle yapıldı serum bağlandı iki gece
Nergisseher Lk34_ 36+2 haftalığım bu haftaya kadar tansiyonum iyiydi ama 2 3 gündür 140 90 da seyrediyor biraz panikledim yarın kontrolüm var bakalım ne dicek doktorum 🥲
Nergisseher Lk34_ evet bu zamana kadar 90 60 lardaydı şimdi yğkseldi biraz benimde etkim var suyu ihmal ettim biraz 😕