Prens1prenses2 kubrasucu ilk gebeliğimde ayda bir yada 1.5 ayda bir giderdim ikinci gebelikten önce düşük yapmıştım o yüzden ayda bir muhakkak giderdim korkuyordum çünkü ama şimdi 3. Gebeliğim. Fazla gidemiyorum hatta bi sıkıntım olmadan gidemiyorum çocuklarımdan dolayı
270320 kubrasucu sıkıntın yoksa ayda bir diye öneriyor doktorlar ama ben daha da geç gittim. Son zamanlar zaten sık sık çağıracak. O zaman aksatmazsın :)
kubrasucu Hangi vitaminleri kullanmak zorundayız ilac icmıye karsıyım aslında yiyeceklerden alsak daha ıyı
Bernako kubrasucu genelde vitaminleri gıda takviyesi olarak veriyorlar ilaç değil. Tedavi amacıyla kullanılmıyor.
bebegimizibekliyoruz1 kubrasucu 30 kadar herşey normalse ayda bir 30 dan 36ya 2 haftada bir 36 dan 40 a haftada bir 40dan sonra 3 günde bir olur
Beyzan738 kubrasucu ilk 3 4 ayda iki hafta bir haftada gidiyordm Simdi 24+3 uz ayda bir gidiyoruz kuzm
Deleted27272 Elifebrae neden? İnsanların aklına ultrason zararlı gibi bi izlenim bırakmayın. Ultrason ses dalgariyla çalıştığı için ger gün girsenizde sorun olmaz.
Elifebrae Deleted27272 zararlı zaten, yararlı olduğunu mu düşünüyorsunuz ? Ultrsndan sonra yoğurt yada kefir içmek lazım. Amerika da hamile kadnın ¾ defa ultrsna alırlar.