Bebegim_2021 Kızlar 45 dk oldu kasıklarımda karnımın alt bölgesinde adet ağrısı gibi ağrı başladı ve sırtımda agrımaya başladı karnım Bi tuaf miğdemdede Bi tuhaflık var dogum sancısımıdır 35+3 günlüğüz
Zadekuzu Bebegim_2021 ayni durum bende de var 2 saattir bir agri var kasiklarimda karnımda. Gaz gibi hissediyirum ama baya ağrı var şüphelendim.
mehmel54 Bebegim_2021 36+2yim aynı ağrı az önce bende de oldu sakince nefes alıp verdim bi durulup bi ağrıyordu ama fazlaydı çok yordu o ağrı beni yarım saat falan öyleydi şuan iyiyim daha olmadı öyle bir ağrı ama bilmiyorum yani doğum ağrısı mı başka bir şey mi
Elifinannesi_ Bebegim_2021 36+5 haftalığım Banada oluyor dün hatta acile gittim doğum yaklaşıyor olur dediler
mehmel54 Bebegim_2021 Az önce hastaneden geldim kontrolüm vardı doktorum bebeğin artık gelmek istediğini ondan öyle olduğunu söyledi haber vermek istedim sizede
alparslanin_annesi Bebegim_2021 normalde doğum belirtisi die diğer gönderi de gördüm ishal ve kusma migde bulantısı die
umaykusgeliyo Bebegim_2021 38+2 3 gündür aynısını yaşıyorum açılma bile yok 🤦🏻♀️ önlem amaçlı bi acile git bence nst de sancı düzeyine bakılsın en azından
Bebegim_2021 mehmel54 bende dün akşam gittim sancım vardı alttan muayene etti açılmam yokdu serum taktılar sabah eve geldim kanamam vardı tekrar gittim suan evdeyim