Selam arkadaşlar. Bugun detaylı ultrasona girdik. 20+1 haftalık kız bebeğimin böbreğinde genişleme gözlemlendi. 5 mm sınır bebeğimin 4 çıktı. Genellikle erkek bebeklerde olur ama telaş etme doğum zamanına kadar geçebilir dedi doktorum. Takipte kalıcaz dedi. Aranızda yaşayan yada tanıdığı yaşamış olan var mıdır?