Muayene için hiç bir şekilde almıyorlar canım. Hatta annem ameliyat olduğunda şahit olmuştum kadın doğum bölümünde doğum yapan bir sürü kadının eşi akşam 6 dan sonra eşinin yanında bile kalmıyordu. Dışarı çıkartıyorlardı erkekleri. Yazık adamlar hastanenin farklı farklı yerlerinde yatıyorlardı çok üzülmüştüm. Halbuki devlette çok sevdiğim doktorum vardı ama sırf bu yüzden devlete gitmiyorum ben de 😔 Zaten doktorlarının da %90 ı hiç düzgün ilgilenmiyor. Sorarsan falan belki cevap veriyorlar. İyi doktora denk gelmesi çok çok zor ya.