Merhaba arkadaşlar 18 haftalik hamileyim 1-2haftadir pıtpit diye hissediyordum gün içerisinde falan 3-4 gündür ise hissetmiyorum hareketlerini bi problem mi var acaba yoksa bu haftalarda normal mi hareket düzensizliği başına gelen var mı? Kafama çok taktım yine 🙄