Mervee5858 13 haftalık hamileyim sol kasığım ağrıyor ara ara gün içinde sebebi ne olabilir sizce başına gelen var mı ?
minikportakal Bende 12+6 2 gündür kasık agrım var şuan da öyle anlamadım yarın kontrolüm var Mervee5858
Mervee5858 minikportakal doktora gittiniz mi ben gittim enfeksiyon çıktı ondan dolayıymış antibiyotik verdi 10 gün kullanacağım .
minikportakal Mervee5858 kan tahlili yaptırmadım ben doktor normal dedi bebekde de bi sıkıntı görmedi bu dönemlerde normal dedi