İlk doğumumdu suni sancıydı çok da kolay değildi 24 saat sürdü son onbeş dk ya kadar bağırmadım diyebilirim acılarım arttıkça hep Allahım sen yardım et, Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayr dedim. Yatağın başlığı eskidi elimde. Yanımdaki odalardan üstüme dört hasta çıktı bağırdılar benden de önce muhtemelen kendi sancılarıyla doğum yaptılar. Bağırmak yerine ıkınmayı öğrenin bence hatta her anne öğrensin ben bilmiyormuşum 🤷🏻♀️🤣😅