hunilimom Merhaba aranızda Kocaeli Gölcük de oturan var mi? Benim 2. Gebeliğim bugün öğrendim burayı özlemişim 😍 2.5 yaşında bi kızım var normal doğum yaptım aklıma bu kadar geldin😂😂🤰
Beno hunilimom eşim Gölcüklü sık sık geliyoruz yanii bende Gölcüklü sayiliyorum galiba 🤗 tebrik ederim bu arada sağlıkla doğsun inşallah
Zehratay hunilimom bende gölcükteyim buraya yeni taşındım 9 ay kadar oldu hayırlı olsun numarada benim de 5 yaşında bir kızım var 2. Gebeliğim 🥰
_tulayb26 hunilimom valla buraya gelin geldim eşimin işi dolayısıyla o kadar tekim ki daha fazla tek olamazdım 😂😂😂