Suzan-mustafa55 benim kızım ilk 19 haftayken belli etmişti kendini pıt pıt diye sonra çok nadir hareket ederdi sadece döndüğünü hisseder iyi oldugunu bilirdim hatta bir gün boyunca hiç hareket etmedi hastaneye zor atmıştım kendimi o zaman 35 haftalıktım zaten 36 da da doğurdum başından beri hareketsşz bir çocuktu ama takip etmekte yarar var