Seydanuurr4 Göğüs şişkinliği,hafif agrısı ve ara da adet olacak gibi agrı girip çıkmasıyla hamile kalanınız var mı ?
MerveeD Seydanuurr4 ben oyle hamıle haldım artı bel agrısı da vardı ama benım adetim 8 gun gecıkmıstı resmen adet sancısı cekıyordum ki hamıleymısım
bebeklendik Seydanuurr4 ilk kızıma hamile kaldığımda regl tarihinden önce göğüslerim şişmişti ve aşırı derecede ağrısı vardı. Uyku hali cabası🥰
MerveeD Seydanuurr4 1 hafta 10 gun onceden normalde bejım adetim cok agır gectıgı ıcın ben yıne adet sancısı sandım