Tubaa81 Bel ve bacak ağrım fena halde kızlar. Ağrı kesicimi ve kremi kullanamıyorum.. sizce ne yapmalı? Aynı durumda olan var mı ? Doktora gitmeme henüz 1 hafta var. Soramıyorum da..
Esra3890 Tubaa81 hamlilekte kullanılabilen kremler var doktoruna söylersen ondan yazar ağrı kesicide parol kullanabilirsin bel fıtığı bendede var kilo almamaya dikkat ediyorum bel egzersizleri yapıyorum Youtube dan